Küpsis: Kasutame oma lehel küpsiseid. Loe nende kasutamise kohta lähemalt. Lõpeta
Sulge
Kataloog on vahetunud, kuid sinu ostukorvi sisu ei ole uuendatud.
Hinnad on muutunud. Uuendasime sinu ostukorvi.

Kohaletoimetus ja maksmine

Milline on tellimise teekond Avoni veebipoes?

1. Lisa tooted ostukorvi ja esita tellimus
2. Tellimus edastatakse aadressi järgselt valitud müügiesindajale või teie poolt valitud müügiesindajale. Müügiesindaja on võimalik valida siit
3. Müügiesindaja võtab teie tellimuse vastu 24h jooksul ning kontakteerub teiega, et kokku leppida tellimuse kohaletoimetuse ja maksmise osas
4. Kui tellimus on edastatud müügiesindaja poolt Avonile jõuab see temale või otse teile 3-5 päeva pärast
5. Müügiesindaja toimetab paki teile personaalselt, kulleriga või pakiautomaati olenevalt sellest kuidas oli kokku lepitud

NB! Osta 25 € eest ja kohaletoimetamine pakiautomaati või postkontorisse on tasuta! Sisesta kindlasti õige telefoninumber ja märgi tellimuse kommentaaridesse pakiautomaat või postkontor, kust soovid oma pakki kätte saada.

Otsepostituse võimalused:

  • Omniva postkontorid ja postipunktid
  • Omniva pakiautomaadid
  • Itella Smartpost pakiautomaadid
  • Venipak kullerteenus


Otsepostituse transposrdikulu:

Alla 25 € tellimuste puhul rakendub kohaletoimetamise tasu: postkontorisse ja pakiautomaati - 2,99 €, koju - 4,99 €.

Pea meeles, et kõik kohaletoimetuse ja maksmise detailid tuleb kokku leppida enne tellimuse ära saatmist müügiesindajaga!

Lisainfo:
1. Enda tellimuse staatuse osas saad infot müügiesindajalt, selleks kontakteeruge otse temaga. Tema andmed on lisatud vastu võetud tellimuse kinnitusse.
2. Soovitame ennast registreerida e-poe kasutajaks siin, et järgmistel kordadel oleks lihtne telimust esitada enda poolt valitud müügiesindaja kaudu. Ühtlasi on e-poe kasutajal võimalik näha enda tellimuste ajalugu.
3. Kui olete esitanud tellimuse ja teie müügiesindaja pole teiega ühendust võtnud, siis palun võtke ühendust kõigepealt temaga. Kui temaga ühendust ei saa, siis pöörduge Avoni klienditoe poole.

Kohaletoimetus ja maksmine

Milline on tellimise teekond Avoni veebipoes?

1. Lisa tooted ostukorvi ja esita tellimus
2. Tellimus edastatakse aadressi järgselt valitud müügiesindajale või teie poolt valitud müügiesindajale. Müügiesindaja on võimalik valida siit
3. Müügiesindaja võtab teie tellimuse vastu 24h jooksul ning kontakteerub teiega, et kokku leppida tellimuse kohaletoimetuse ja maksmise osas
4. Kui tellimus on edastatud müügiesindaja poolt Avonile jõuab see temale või otse teile 3-5 päeva pärast
5. Müügiesindaja toimetab paki teile personaalselt, kulleriga või pakiautomaati olenevalt sellest kuidas oli kokku lepitud

NB! Osta 25 € eest ja kohaletoimetamine pakiautomaati või postkontorisse on tasuta! Sisesta kindlasti õige telefoninumber ja märgi tellimuse kommentaaridesse pakiautomaat või postkontor, kust soovid oma pakki kätte saada.

Otsepostituse võimalused:

  • Omniva postkontorid ja postipunktid
  • Omniva pakiautomaadid
  • Itella Smartpost pakiautomaadid
  • Venipak kullerteenus


Otsepostituse transposrdikulu:

Alla 25 € tellimuste puhul rakendub kohaletoimetamise tasu: postkontorisse ja pakiautomaati - 2,99 €, koju - 4,99 €.

Pea meeles, et kõik kohaletoimetuse ja maksmise detailid tuleb kokku leppida enne tellimuse ära saatmist müügiesindajaga!

Lisainfo:
1. Enda tellimuse staatuse osas saad infot müügiesindajalt, selleks kontakteeruge otse temaga. Tema andmed on lisatud vastu võetud tellimuse kinnitusse.
2. Soovitame ennast registreerida e-poe kasutajaks siin, et järgmistel kordadel oleks lihtne telimust esitada enda poolt valitud müügiesindaja kaudu. Ühtlasi on e-poe kasutajal võimalik näha enda tellimuste ajalugu.
3. Kui olete esitanud tellimuse ja teie müügiesindaja pole teiega ühendust võtnud, siis palun võtke ühendust kõigepealt temaga. Kui temaga ühendust ei saa, siis pöörduge Avoni klienditoe poole.

 

{{UI.LoadingMessage}}
[View|Representative_Attach_Not_Available]